Reklamní investice – únor 2020

193 zobrazení

V únoru 2020 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 27 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V únoru došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 27 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: OOH (57 %), rádio (30 %), TV (26 %), tisk (23 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 4,3 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,2 miliard korun). Rádio (593 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH (397 milionů korun).

Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com