Reklamní investice – únor 2019

412 zobrazení

V únoru 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to
o 26 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

V únoru došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 26 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: televize (28 %), tisk (27 %), OOH* (21 %), rádio (10 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 3,7 miliard korun). Na druhém místě se umístil tisk (1,3 miliard korun). Rádio (528 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (372 milionů korun). 

* Outdoor a OOH TV nebudou v roce 2019 obsahovat data od společnosti Media Channel.

Byla doplněna data od společnosti Cinema City Czech za leden 2019.