Reklamní investice – srpen 2020
V srpnu 2020 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy o 20 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v srpnu meziměsíční nárůst o 20 %. Ten se projevil u většiny sledovaných mediatypů: v televizi (29 %), v rádiu (11 %) a v tisku (11 %). Reklama mediatypu OOH* měla o 7 % nižší hodnotu než v předchozím měsíci.
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 3,8 miliardy korun). Na druhé pozici se umístil tisk** (1,4 miliardy korun). Rádio obsadilo třetí pozici (s hodnotou 588 milionů korun) a čtvrtá pozice patřila mediatypu OOH* (346 milionů korun).
* Společnost Mediachannel (Outdoor, OOH TV)) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá srpnová data.
** Z důvodu koronavirové krize nevyšlo nebo nebylo dodáno několik desítek titulů.
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com