Reklamní investice – květen 2021

V květnu 2021 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy o 16 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.

Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v květnu 2021 meziměsíční nárůst o 16 %. Nárůst se projevil u všech mediatypů: u televize (13 %), tisku (17 %), rádia (36 %) i OOH* (41 %).

Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 6 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,7 miliardy korun). Rádio obsadilo třetí pozici (s hodnotou 741 milionů korun) a čtvrtá pozice patřila mediatypu OOH* (354 milionů korun).

* Společnost Cinema City Czech (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá květnová data.

Společnost CineXpress (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá květnová data.

Společnost Visia Cinema (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá květnová data.

Zdroj a foto: Nielsen Admosphere