Reklamní investice – duben 2020
V dubnu 2020 došlo k celkovému meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 12 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V dubnu došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 12 %. Pokles se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: TV (-6 %), tisk** (-20 %), rádio (-27 %), OOH* (-40 %).
kgk
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 5,3 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk** (1,1 miliard korun). Rádio (419 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (230 milionů korun).
*Společnost Cinema City Czech (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá dubnová data.
Společnost CineXpress (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá dubnová data.
Společnost Visia Cinema (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá dubnová data.
Společnost BUS TV (OOH TV) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá dubnová data.
Společnost JCDecaux (Outdoor) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá kompletní dubnová data.
** Z důvodu koronavirové krize nevyšlo, nebo nebylo dodáno několik desítek titulů.
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com