Reklamní investice – duben 2019
V dubnu 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 11 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V dubnu došlo k celkovému nárůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 11 %. Nárůst se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: tisk (14 %), OOH* (13 %), televize (11 %), rádio (8 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 5,5 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,7 miliard korun). Rádio (745 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (492 milionů korun).
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com