Reklamní investice – červenec 2019
V červenci 2019 došlo k celkovému meziměsíčnímu poklesu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 36 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V červenci došlo k celkovému poklesu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 36 %. Pokles se v tomto měsíci objevil u všech mediatypů: TV (-38 %), tisk (-35 %), rádio (-29 %), OOH* (-27 %)
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 2,9 miliard korun). Na druhé pozici se umístil tisk (1,2 miliard korun). Rádio (493 milionů korun) obsadilo třetí pozici a čtvrtá pozice patří mediatypu OOH* (365 milionů korun)
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com