Reklamní investice – červen 2020
V červnu 2020 došlo k celkovému meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy o 10 %. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
Ceníková hodnota reklamního prostoru zaznamenala v červnu meziměsíční nárůst o 10 %. Ten se projevil také ve všech sledovaných mediatypech: OOH* (59 %), tisku** (30 %), rádiu (12 %) a televizi (3 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti minulému měsíci nezměnilo. První místo s největším využitým reklamním prostorem obsadila televize (s hodnotou 4,9 miliardy korun). Na druhé pozici se umístil tisk** (1,5 miliardy korun). Rádio obsadilo třetí pozici (s hodnotou 686 milionů korun) a čtvrtá pozice patřila mediatypu OOH* (366 milionů korun).
* Společnost Visia Cinema (Cinema) nedodala z provozních důvodů do termínu uzávěrky svá červnová data.
** Z důvodu koronavirové krize nevyšlo nebo nebylo dodáno několik desítek titulů.
Zdroj: Nielsen Admosphere, foto: pixabay.com