Je internet retail? , 15. 9. 2016

2568 zobrazení

Tento seminář se bude zabývat následujícími retailovými oblastmi:

  • Bojí se kamenné obchody těch internetových oprávněně nebo je retail kombinace fyzického světa, digitálního světa a světa lidí a pouze jejich ideální kombinace dokáže zákazníky správně uspokojit?
  • Hranice mezi jednotlivými nákupními kanály se zužují. Dochází k prolnutí v rámci
    omnichannelu. Kamenné sítě se stále častěji pouští do obchodování na internetu a naopak
    internetové prodejny budují výdejní místa a vytvářejí sítě kamenných poboček.
  • Case studies úspěšných konceptů, které jsou propojením těchto dvou světů. V čem je
    tajemství jejich úspěšnosti a jak se bude tento trend vyvíjet do budoucna?
  • Jak se k zákazníkům přiblížit nejen fyzicky, ale například pomocí mobilního telefonu?
    Jak zvyšovat kvalitu služeb a cílit na vyšší hodnotou zákaznické zkušenosti?
  • Jedinečné příběhy a nové kreativní způsoby komunikace se zákazníky: prodavačky – radostěnky, bloggerské bazary, fashion talky, inovativní design kamenných výdejen pro další pozitivní zážitky zákazníkům.

Termín:       16.-17. 8. 2016; 9:00–16:00
Místo:           Praha 1, přednášková místnost Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E
Pořadatel:  POPAI CE
Přednášejí: Oldřich Bajer, Co Founder, ZOOT a.s., Jitka Dvořáková, Generální ředitelka společnosti CZC.cz, Antonín Havlík, Marketingový manažer společnosti Footshop s.r.o. a další

 

Více informací a přihláška: ZDE

 

Foto: pixabay.com