Značka Heinz slaví 150 let kampaní 150 Years of Clean Plates
Značka Heinz, dědeček kečupu, slaví v těchto dnech 150 let od svého založení kampaní s názvem 150 Years of Clean Plates, tedy 150 let čistých talířů.
Nic nevypovídá o skvělém jídle a pokrmu lépe než strávníkův prázdný talíř. Britská kampaň 150 Years of Clean Plates vypráví příběh o tom, jak značka Tomato Ketchup a další jeho kečupoví bratříčci a sestřičky Heinz obstáli ve zkoušce času. Kampaň zachycuje momenty z minulého století, kdy značka Heinz Tomato Ketchup dělala jídlo lepším a chutnějším.
O kampani:
Reklamní agentura: BBH, London, UK
Režie: Dom & Nic
Hudba: I Like It
OOH: Gareth Morgan
Nasazení: duben 2019
—
Zdroj a foto: adsoftheworld.com