Zákazníci McDonalds si mohou objednávat bez front u dotykových displejů

Tak jako už delší dobu ve Spojených státech, i v dalších zemích si mohou zákazníci objednávat sami u dotykových displejů. Tím se nejen uspokojí mladí zákazníci se zájmem o nové technologie, ale především všichni zákazníci v prodejně ušetří čas.

Zákazník si může zvolit nejen druh hamburgeru, salátu a nápojů, ale také si může i svůj hamburger nebo salát poskládat z různých dostupných ingrediencí podle své momentální chutě a nálady. Placení je pak možné u tohoto displeje buď klasickou platební kartou anebo pomocí chytrého mobilu.

Čas se zkrátí nejen čekáním ve frontě, ale také tím, že tento moderní objednávkový systém hned vyšle do kuchyně potřebnou objednávku. A zatímco tedy zákazník ukládá svoji platební kartu nebo mobil, v kuchyni mu už jeho jídlo začínají připravovat, aby bylo připraveno, když se dostane k přepážce (při menších a nekomplikovaných objednávkách) anebo chvíli poté.

Bude jistě zajímavé, kdy se tento objednávkový systém s dotykovými displeji dostane i do České republiky.

 

Průběh objednávání na dotykovém displeji:

 

 

 

 

Zdroj a foto: liverpoolecho.co.uk

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010