Voucher, který si musíte zasloužit

Ve spolupráci s reklamní agenturou VML připravil v minulém roce americký řetězec se sportovním zbožím DICK’S Sporting Goods pro své zákazníky, sportující siláky, velmi zajímavou ambientní kampaň s názvem 100 lb. Coupon. Základem této kampaně byl velmi neobvyklý voucher, který vážil přesně 100 liber, tedy více než 45 kilo.  

Tento voucher pak následně řetězec umístil na pět míst po Spojených státech (Los Angeles, Denver, Breckenridge, Miami a Tennessee) a pro zájemce udal přesné GPS souřadnice. Kdo tento voucher našel a dopravil do jakékoliv pobočky řetězce, obdržel na svůj nákup stoprocentní slevu.

Do médií vložil řetězec 26 000 dolarů a za to získal velmi zajímavou odezvu – zvýšení sledovanosti na sociálních sítích o 25 % a více jak 4,5 milionu impresí s tímto skoro virálním obsahem.

Za tuto kampaň obdržel řetězec v minulém roce cenu 2018 Clio Sports Gold.

Informace o kampani:

Reklamní agentura: VML, Kansas City, USA

PR agentura: Endeavor

Mediální agentura: Haworth Media

Výkoný kreativní ředitel: Aaron Evanson

Kreativní ředitel: Grant Minnis

Copywriter: Patrick Farrell

Producent: Michael Kinney

Výroba: Freddie Wise

Vzhledem k tomu, že video z této kampaně není k dispozici na standardních video portálech, naleznete jej zde.

Zdroj: adsoftheworld.com

Foto: adsoftheworld.com. clios.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010