V jednoduchosti je krása, stejně jako nakupování v řetězci REMA 1000

1200 zobrazení

Novou únorovou TV reklamu, která vyzdvihuje jednoduchost před složitostí nových technologií, v tomto případě chytrého domu, vytvořila pro norský obchodní řetězec Rema 1000, reklamní společnost Try z Osla.

V tomto dalším spotu se opět můžeme setkat s milovníkem moderních technologií a vlastníkem inteligentního domu, ve kterém je vše ovládané hlasem. Například běžecký pás, který reaguje nejen na hlas majitele domu, ale také na hlas moderátora v rozhlasovém vysílání, čímž majitele domu nepotěší.

Technologie nejsou všechno a je zde jasně vidět, že běhat venku na čerstvém vzduchu, tak jako ve spotu sousedka, je rozhodně lepší.  

REMA 1000 je norský obchodní řetězec, jehož supermarkety se již řadu let vyznačují filozofií „Simplicity is king“, tedy v překladu V jednoduchosti je krása.

Informace o kampani:

Reklamní agentura: Try, Oslo, Norsko

Kreativní ředitel/Copywriter: Øystein Halvorsen

Umělecký ředitel: Karin Lund

Produkční společnost: Bacon / Olso

Režie: Andreas Riiser

Producent: Ola Narum Berg

Nasazení: únor 2019

Předchozí spot jsme uveřejnili zde.

 Zdroj a foto: adsoftheworld.com