Popradská káva představuje Cyklomlynček – kolo, které mele kávu

Zrnková káva jako inspirace pro startup? A proč ne? Popradská káva pokračuje v konceptu Praví kávičkári a ve spolupráci s agenturou Zaraguza představuje novou řadu zrnkových káv netradičním spojením kola a mlýnku na kávu.

Zatímco v minulé kampani, o které jsme psali zde, bojovala Popradská s předsudky hipsterů, čajoček a manažerů, v nejnovějším TV spotu si vzala na mušku startupisty.

Opět se setkáváme se starým známým kafologem, kterému zanícení podnikavci představují svůj nový vynález na mletí kávy. A jak to dopadlo? Na to se můžete podívat níže.

Cíl kampaně byl jednoduchý – vtipně a netradičně představit nové zrnkové kávy Classico Espresso, Crema Espresso a Extra Špeciál.

„Lidé si v životě mnoho věcí zbytečně komplikují. A to se netýká jen kávy. Přitom řešení je obyčejně jednoduché. Tuto skutečnost jsme se rozhodli ukázat na startupistech, kteří vymysleli sice vtipný, ale totálně zbytečný vynález. Unikátní mash-up mlýnku a kola nám tak paradoxně může pomoci v komunikaci poselství, že na přípravu dobré a čerstvé kávy vám stačí i klasický, lehce dostupný mlýnek,” říká Jaroslav Vígh, copywriter agenturyZaraguzy.

Tímto spotem ale letošní komunikace Popradské kávy nekončí. Hlavní spot doplňuje agentura Zaraguza online video sérií s názvem Kávológia pravého kávičkára. V šesti epizodách kavalog divákům prozradí užitečné a zajímavé informace o přípravě kávy, rozdílech mezi jejími odrůdami nebo o způsobu její přípravy.

 

Zdroj: Zaraguza

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010