Kanadské POS pro dokonalé nalití kečupu Heinz z láhve

Plácnutí, chvění nebo použití kuchyňského nože? Jaký je nejlepší způsob, jak dostat kečup Heinz ze skleněné láhve? Zákazníci stále hledají návod a internetu a už jen jedno vyhledávání na YouTube prokáže, že internet vyzkoušel téměř všechno. Nyní už jsou tyto otázky zodpovězeny, neboť Heinz dává odpověď, na kterou všichni čekali.

Kanadská kampaň s názvem Heinz Pour Perfect Bottle představuje limitovanou edici skleněné láhve s aktualizovanou etiketou, která zákazníky dovede k dokonalému úhlu nalití. Konečně mohou mít zákazníci, díky správnému náklonu lahve svůj kečup na talíří o něco dříve a bez vynaložení velkého úsilí jako dosud.

Informace o kampani:

Reklamní agentura: Rethink, Kanada

Kreativní ředitelé: Mike Dubrick, Joel Holtby

Copywriter: Jacquelyn Parent

Postprodukce: R+D Productions

Production Company: FuzeReps, Crimson Fish

Nasazení: září 2019

 Zdroj a foto: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010