Kanadské POS pro dokonalé nalití kečupu Heinz z láhve
Plácnutí, chvění nebo použití kuchyňského nože? Jaký je nejlepší způsob, jak dostat kečup Heinz ze skleněné láhve? Zákazníci stále hledají návod a internetu a už jen jedno vyhledávání na YouTube prokáže, že internet vyzkoušel téměř všechno. Nyní už jsou tyto otázky zodpovězeny, neboť Heinz dává odpověď, na kterou všichni čekali.
Kanadská kampaň s názvem Heinz Pour Perfect Bottle představuje limitovanou edici skleněné láhve s aktualizovanou etiketou, která zákazníky dovede k dokonalému úhlu nalití. Konečně mohou mít zákazníci, díky správnému náklonu lahve svůj kečup na talíří o něco dříve a bez vynaložení velkého úsilí jako dosud.
—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Rethink, Kanada
Kreativní ředitelé: Mike Dubrick, Joel Holtby
Copywriter: Jacquelyn Parent
Postprodukce: R+D Productions
Production Company: FuzeReps, Crimson Fish
Nasazení: září 2019
Zdroj a foto: adsoftheworld.com