Kanadská ambietní reklama Hot-Hounds na pomoc psím mazlíčkům

Kanadská reklamní agenta Rethink vytvořila pro výrobce krmiva pro psy Earth Paws zajímavou ambientní informační kampaň Hot-Hounds za nezanechávání psů v letních horkých dnech v autech.

Hlavní motiv kampaně byly sušenky v podobě psách hlav, které společnost dala na pečící plechy do aut na rozpálených parkovištích. V autech v tu chvíli bylo okolo 70 stupňů celsia. Tyto sušenky se v tomto nehostinném místě v interiéru auta během chvíle upekly do křupava.

Výrobce Earth Paws pak připravil speciální řadu sušenek Hot-Hounds, které si v balení každý chovatel psů mohl dát do auta a zjistit, co horký vzduch v interiéru dokáže.

Již od prvních chvil měla tato kampaň úspěch, včetně řížení po sociálních sítích.

O kampani:

Reklamní agentura: Rethink, Kanada

Klient: Earth Paws

Kreativní ředitelé: Ian Grais, Chris Staples, Leia Rogers, Hans Thiessen

Umělečtí ředitelé: Dosh Osholowu, Ashley Visvanathan

Designer: Ashley Visvanathan

Copywriter: Daniel DeBacker, Ella Dalling

Kamera: Bill Hawley, Brian Ceci, Eric Arnold, Dosh Osholowu

Střih: Alijah Monckton

Producent: Scott Russell, Karen Lai

Nasazení: září 2019

 Zdroj: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010