Jak efektivně a s nulovými náklady přilákat pozornost ke svému obchodu?
Majitelé pařížské drogérie Le Drugstore Parisien přemýšleli, jak efektivně na propagovat svůj obchod a přilákat co nejvíce zákazníků. Za pomoci reklamní agentury Wunderman Thompson vymysleli kampaň s názvem The Parisian Rendez-Vous , která zafungovala nejen na sociálních výborně.
Agentura zjistila, že plno obyvatel Paříže využívá rádo elektrické koloběžky, a tak vytvořila ambientní kampaň tím, že po městě sezbírali desítky těchto koloběžek a navozili postupně před tento obchod. Lidé, kteří poptávali koloběžky pak v mobilní aplikaci viděli jejich umístění přímo před obchodem, ke kterému pak ke koloběžkám šli.
Za prvních 24 hodin bylo takto umístěno před obchod více než 200 koloběžek s mediálním výstupem na sociálních sítích s více než 800 tisíc impresemi. Tím se za prakticky nulové náklady zvýšil počet lidí, kteří navštívili obchod o 50 % a zvýšil se také obrat a zisk.
—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Wunderman Thompson, Francie
Kreativní ředitel: Thomas Derouault
Copywriteři: Thomas Blanc, Benoit Salles, Eric Auvinet
Nasazení: duben 2019
Zdroj a foto: adsoftheworld.com