Jak efektivně a s nulovými náklady přilákat pozornost ke svému obchodu?

Majitelé pařížské drogérie Le Drugstore Parisien přemýšleli, jak efektivně na propagovat svůj obchod a přilákat co nejvíce zákazníků. Za pomoci reklamní agentury Wunderman Thompson vymysleli kampaň s názvem The Parisian Rendez-Vous , která zafungovala nejen na sociálních výborně.

Agentura zjistila, že plno obyvatel Paříže využívá rádo elektrické koloběžky, a tak vytvořila ambientní kampaň tím, že po městě sezbírali desítky těchto koloběžek a navozili postupně před tento obchod. Lidé, kteří poptávali koloběžky pak v mobilní aplikaci viděli jejich umístění přímo před obchodem, ke kterému pak ke koloběžkám šli.

Za prvních 24 hodin bylo takto umístěno před obchod více než 200 koloběžek s mediálním výstupem na sociálních sítích s více než 800 tisíc impresemi. Tím se za prakticky nulové náklady zvýšil počet lidí, kteří navštívili obchod o 50 % a zvýšil se také obrat a zisk.  

Informace o kampani:

Reklamní agentura: Wunderman Thompson, Francie

Kreativní ředitel: Thomas Derouault

Copywriteři: Thomas Blanc, Benoit Salles, Eric Auvinet

Nasazení: duben 2019

 Zdroj a foto: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010