Americká kreativní kampaň Father Nature zaměřená na dětskou představivost

307 zobrazení

Americká potravinářská společnost The J.M. Smucker Company pro svoji značku Smucker’s spustila novou reklamní kampaň Father Nature od reklamní agentury Publicis Groupe.

Ve dvou TV spotech přibližuje spojenectví produktů značky Smucker´s s otcovskou starostlivostí a péčí o malou dcerku.

V prvním spotu s názvem Smucker’s Kitchen ukazuje jak otcova starostlivost o zdravou snídani své dcery se zavařeninou značky Smucker´s dokáže proměnit standardní kuchyň v rozkvetlou zahradu, se zvířátky, a nakonec i s přírodními vlivy.

Druhý spot s názvem Smucker’s List zase přibližuje otce, který je se svojí dcerkou na nákupu v místním supermarketu. Za pomoci nákupního listu, který má vypálený na kusu stromu, a pomoci ptáčka nachází ty správné produkty Smucker´s, které ptáček přímo zanáší dcerce do nákupního košíku.

Tato milá kampaň, která byla nasazena nyní v srpnu 2019, zaujme jak dospělé spotřebitele, tak také jejich děti.

Smucker’s Kitchen

Smucker’s List

Informace o kampani:

Reklamní agentura: Publicis Groupe, New York, USA

Výkonný kreativní ředitel: Erica Roberts

Režisér: Wayne McClammy

Copywriter: Blake Fromkin, Zac Sax

Designer: Zachary Collopy

Zvuk: Beacon Street Studios

Nasazení: srpen 2019

 Zdroj a foto: adsoftheworld.com