Značka Nike ve svém novém dynamickém spotu představuje sportující ženy v Indii

5470 zobrazení

Indická herečka Deepika Padukone je hlavní tváří nového spotu od Nike, ve kterém za doprovodu písně Da Da Ding sportují indické ženy.  

Deepika Padukone je letos třicetiletá indická herečka a modelka, hrající většinou v indických hindi filmech a v reklamních klipech. Ke sportu má sama blízko, neboť její otec byl badmintonový reprezentant a ona sama se v dětství věnovala také tomuto sportu. Od studia vysoké školy se začala více věnovat hraní a modelingu.   

V tomto dynamickém skoro tříminutovém spotu ženy sportují v různých zajímavých indických interiérech a exteriérech, přičemž se věnují několika druhům sportů – běhu, basketbalu, kriketu, fotbalu, boxu, fitness, badmintonu, tanci a pozemnímu hokeji. 

Jak je vidět, značka Nike se chce na indickém trhu zaměřit především na sportující ženy, u kterých spatřuje do budoucna velký obchodní potenciál. 

S využitím zdrojového článku.

 Zdroj a foto: tvspoty.cz, en.wikipedia.org