Značka Heinz slaví 150 let kampaní 150 Years of Clean Plates

Značka Heinz, dědeček kečupu, slaví v těchto dnech 150 let od svého založení kampaní s názvem 150 Years of Clean Plates, tedy 150 let čistých talířů.

Nic nevypovídá o skvělém jídle a pokrmu lépe než strávníkův prázdný talíř. Britská kampaň 150 Years of Clean Plates vypráví příběh o tom, jak značka Tomato Ketchup a další jeho kečupoví bratříčci a sestřičky Heinz obstáli ve zkoušce času. Kampaň zachycuje momenty z minulého století, kdy značka Heinz Tomato Ketchup dělala jídlo lepším a chutnějším.

O kampani:

Reklamní agentura: BBH, London, UK

Režie: Dom & Nic

Hudba: I Like It

OOH: Gareth Morgan

Nasazení: duben 2019

 Zdroj a foto: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010