Velmi účinná londýnská mobilní melounová kampaň

Olly Bolton a Tom Procter, spoluzakladatelé nápojové společnosti What A Meloun, v tomto roce vyhráli v soutěži ‎VOOM competition a obdrželi ocenění Crowdfunder Award!

džusy

Součástí výhry byl dvoupatrový autobus, kterému mladíci usekli střechu, natřeli a polepili do barev melounu  a v červenci vytvořili originální londýnský outdoorový koktejlový bar.

Oba mladíci přemýšleli, jak po Londýně nejen tímto pojízdným barem upoutat na své ovocné výrobky pozornost, a tak se rozhodli použít mobilní elektrokola, opět ve formě vodního melounu, s cílem zvýšit povědomí o značce a spojit se se spotřebiteli v různých londýnských místech.

kola v ulicích

Zaměstnáváme specializovaný tým dvou cyklistů, kteří berou £ 10 za hodinu a po celé léto v pracovních dnech objíždějí v době od 11 do 20 hodin londýnské ulice. Již od začátku získávají velkou pozornost,“ dodávají oba mladíci.

Společnost má chlazené skladovací prostory na Piccadilly, ze kterých jsou kola předzásobeny před tím, než vyrazí do ulic rozdávat spotřebitelům vzorky. Každý večer parkují kola před jinou stanicí metra, čímž může značka oslovit stovky tisíc lidí jen za použití dvou kol a cyklistů.

Značka se reprezentuje také na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a Instagram, kde vytváří ohromné povědomí o své značce a produktech. Podle mladíků celá guerilla kampaň se ukázala jako mimořádně úspěšná a díky jí se daří firmě navazovat skvělé vztahy s médii, jako například s The Sun, Metro, Daily Express a STYLIST Magazine. 

 

Zdroj: whatamelonwater.com, smallbusiness.co.uk

Foto: whatamelonwater.com, smallbusiness.co.uk, crowdfunder.co.uk

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010