TREBOR pomůže odstranit potížisty

Britská značka cukrovinek TREBOR spustila v březnu 2019 novou kampaň Give Me Strength, kterou pro ni připravila agentura Ogilvy.

Ve svém životě zažívá každý chvíle, kdy by chtěl něco změnit, zbavit se různých potížistů, kteří ztrpčují život.  Například na parkovišti se špatně zaparkovaným autem, roztahující se cestující v metru, otravný sportovec v šatně a nebo třeba nefungující samoobslužné pokladny v supermarketu.

Kampaň s nadsázkou a britským humorem ukazuje, že pokud si dáte extra silné mentolové žvýkačky TREBOR, i tyto situace hravě překonáte.  

Informace o kampani:

Reklamní agentura: Ogilvy, UK

Kreativní ředitel: Jules Chalkley

Produkční společnost: Rattling Stick

Režie: Andy McLeod

Nasazení: březen 2019

 

 Zdroj a foto: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010