Spokojená zákaznice v australském TV spotu řetězce ALDI předvádí své baletní umění

Německý obchodní řetězec ALDI představil před týdnem nový australský TV spot s názvem Good Different – Most Satisfied Customers. Ukazuje v něm, že se od konkurence liší nejen on, ale také jeho zákazníci.

Australská reklamní agentura BMF vymyslela příběh spokojené ženy středních let, která po nákupu v řetězci ALDI ve večerních hodinách vrací nákupní vozík a vzpomíná na své dětství a na své baletní umění. Jen nákupní vozík, osvětlené parkoviště a dvojice v zaparkovaném autě jsou svědky jejího krásného představení. K tomu zní píseň It’s „Feelings Of Love“ od Palmera Rockeyho.

Tento TV spot je součástí největší integrované kampaně společnosti Aldi za 16 let provozu v Austrálii. Celková kampaň bude obsahovat OOH reklamu a dalších 30 televizních reklam, které letos ještě přijdou.

 

Tvůrci:  

Reklamní agentura: BMF, Australia

Kreativní ředitel: Alex Derwin

Výkonný ředitel: Stephen McArdle

Copywriteři: Tom Johnson , Millicent Malcolm

Režisér: Steve Ayson

Hudební supervize: Level Two Music 

 

https://youtu.be/XsdGQ2i0Uwc

Zdroj a foto: adsoftheworld.com, creativity-online.com

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010