Snickers vytvořil povedený billboard “America’s Not-So-Sweetheart”, na který se nebudete chtít nikdy podívat

Herečka Marilyn Monroe byl stále je nejen v Americe velmi populární. Obzvláště ta filmová scéna, ve které stojí v sukni nad foukajícím vzduchem z kanálu.  Snickers věří, že když máte hlad, nejste sami sebou, ale jste úplně jiná osoba a stáváte se naštvanější

Snickers ve spolupráci s reklamní agenturou BBDO si z této myšlenky udělal legraci a  umístil na interaktivním billboardu fotoaparát se softwarem na rozpoznání tváří. Když se tedy lidé podívali na fotografii krásné Marilyn Monroe s vlající sukní, najednou dostala úplně jinou tvář…

 

https://youtu.be/JjCVR6XDn1E

Tvůrci: 

Reklamní agentura: BBDO, New York, USA
Kreativní ředitelé:    Scott Mahoney, Dan Oliva
Copywriter:               Joey Henson
Umělecký ředitel:    Jimmy Morrissey

 

Zdroj: creativeguerrillamarketing.com

Foto: creativity-online.com

Hlavní partneři

Partneři

Mediální partneři

Podporujeme