Slovenská Zaraguza má první kampaň ve Slovinsku, ve které vystupují nezbedné příšerky
Pro kampaň na ovocné sycené nápoje ORA stejnojmenného slovinského výrobce přichystala slovenská agentura Zaraguza až pět 3D spotů ve spolupráci se studiem Alien. Společnost ORA patří do portfolia společnosti Radenska (člen skupiny Kofola).
Tradiční slovinská značka potřebovala výrazně omladit a oživit svoji marketingovou komunikaci, především v online prostoru a upozornit kromě klasické pomerančové příchutě
Na novinku – bílé hrozny. Proto si, podle marketingové ředitelky Egle Wehle, pozvala na pomoc agenturu Zaraguza, se kterou v minulosti už spolupracovala na kampani Fofola.
Hrdiny nového komunikačního konceptu s názvem „ORAjt” se staly vtipné příšerky žijící v supermarketě v krabicích od pomerančů. Příšerky po zavírací době vylézají ze svojí skrýše, hrají flašku a dávají si šílené úkoly.
„Elegantně se nám tak podařilo z láhve ORA udělat hybatele děje a ústřední motiv celé kampaně,” říká Jaroslav Vígh, copywriter Zaraguzy.
Podívejte se na první tři spoty. Jaké šílené úlohy na prohrávající příšerky čekají?
S těmito prvními třemi spoty se diváci na Slovinsku mohou střetnout v místních televizních kanálech, na Facebooku i na YouTube. Samozřejmě se příšerky budou objevovat nejen v onlajnu, ale také v outdooru a především na místě prodeje.
—
Vizitka kampaně:
Náze: ORAjt
Klient: RADENSKA d.o.o.
Agentura: Zaraguza Bratislava
Creative Direction: Jaroslav Vígh, Michal Pastier
Art Direction: Jakub Gerhardt, Andrej Nemček, Michal Mazan
Copywriter: Jaroslav Vígh
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Media Planner: Pavol Krutý
Account Manager: Marián Záhorec, Bianka Tóthová
Produkce: Alien Studio
Zdroj a foto: Zaraguza