První virtuální hračkářství v Torontu

Společnosti Wallmart a Mattel otevřeli v kanadském Torontu virtuální hračkářství.

Před nedávnem vzniklo nové virtuální hračkářství, ve kterém zákazníci nalezli nejnovější hračky od Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price a Thomas & Friends v kteroukoliv denní a noční dobu.

Tuto virtuální „pop-prodejnu“ navrhla společnost Brandfire Marketing Group ve spojení s IMA Outdoor Inc.

Vitrína je vybavena dvěma stěnami hraček obrázků 3D s QR kódy, které zákazníci mohou k nákupu skenovat prostřednictvím jejich chytrých telefonů. Doprava hraček je následně zcela zdarma.

Cheri Anthony, ředitel Walmart tohoto merchandisingu na hračky, řekl:

Walmart je lídrem inovací, zejména pokud se jedná o hračky. Jsme nadšeni, že jsme ve spolupráci se společností Mattel připravili pro naše zákazníky tuto exkluzivní virtuální prodejnu. Je to další způsob, jak můžeme kanadským rodinám s dětmi nabídnout skvělé produkty za nižší ceny.“

Melissa Chau, manažerka značky Mattel v Kanadě k tomuto zajímavém retailovém řešení řekla:

My Kanaďané stále raději využíváme e-commerce, nejlépe ve spojení s mobilním telefonem. Nejnovější statistiky ukazují, že čtyři z pěti spotřebitelů používají při nákupu chytré telefony i na prodejně, tak proč by je nevyužili i mimo otevírací dobu. Právě proto jsme se spolu s Walmartem rozhodli otevřít tento virtuální obchod.

 

Zdroj:  psfk.com, wordtree.com

Foto: psfk.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010