Popradská káva – nevěřte obalům, ale chuti

Zajímavý způsob propagace zvolila tradiční slovenská značka Popradská káva. Cílem bylo dostat jí do povědomí současné generace movitých kafíčkářů, které spolehlivě odrazuje už jen použitý retro obal Popradská kávy.

Jako první přišli na řadu hipsteři považující se za kávové znalce. Barista jim nabídl tři druhy kávy s různým komentářem, ve všech baleních se ale skrývala Popradská káva Extra speciál. Komentáře hipsterů stojí za to.

Další skupinou byli manažeři a nakonec světácké ženy „čajočky“. Pro všechny zúčastněné barista samozřejmě našel recept, jak jim nabídnout kávu v atraktivním balení, která pro ně reprezentovala top nabídku.

Nakonec vycestovala Popradská káva i do Itálie, aby přesvědčila nevěřící, že stejný fígl bude fungovat i na místní znalce kávy. Za pozornost také stojí, že všechna fakta uvedené ve spotech baristou, jsou platná právě pro Popradskou kávu. Tady někde se možná inspirovalo i Tchibo se svým Cafissimo TUTTOCAFFÈ.

————————————————-

Značka:        Popradská káva

Agentura:    Zaraguza

Země:           Slovensko

Média:          virál, internet a sociální sítě

————————————————-

 

Oslovení hipsteři:

 

Oslovení manažeři:

 

Oslovené světácké ženy „čajočky“:

 

Oslovení Italové:

Zdroj: tvspoty.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010