McDonalds – svět lidí neskrývající své emoce
Jak byste si představili svět, ve kterém se budou ukazovat jen reálně prožívané emoce a žádný člověk své emoce nedokáže skrýt? Francouzská pobočka McDonalds se pokusila animovanou formou sledovat typický den svého zákazníka a zároveň přidala emotikony ke všem lidem poblíž tohoto zákazníka.
Venez comme vous êtes (Come As You Are) je kampaň, kterou vytvořila pařížská agentura BETC Paris. Pozitivní atmosféra tohoto hudebního videa ukazuje ve slunečném dnu jednak protagonistu, který směřuje k provozovně McDonalds, tak také lidi okolo něj, kteří žijí své vlastní životy. Kampaň se snaží být jednoduchá a zároveň vytvořit imaginární svět, který je zábavný, příjemný a pozitivní. Navíc, v jehož centru je provozovna McDonalds.
Emotikony jsou stále populárnější a stávají se jedním z nejčastějších forem komunikace 21. století. Bylo tedy jen otázkou času, kdy se objeví také v reklamě.
Značka: McDonald’s
Agentura: BETC Paris
Výkonný kreativní ředitel (ECD): Rémi Babinet
Kreativní ředitel: Damien Bellon
Umělecký ředitel: Juri Zaech
Copywriteři: Samuel Moore, David Aronson
Produkřní společnost: Iconoclast
Zdroj: creativeguerrillamarketing.com
Foto: youtube.com