McDonalds – svět lidí neskrývající své emoce

Jak byste si představili svět, ve kterém se budou ukazovat jen reálně prožívané emoce a žádný člověk své emoce nedokáže skrýt? Francouzská pobočka McDonalds se pokusila animovanou formou sledovat typický den svého zákazníka a zároveň přidala emotikony ke všem lidem poblíž tohoto zákazníka.

police - small

Venez comme vous êtes (Come As You Are) je kampaň, kterou vytvořila pařížská agentura BETC Paris. Pozitivní atmosféra tohoto hudebního videa ukazuje ve slunečném dnu jednak protagonistu, který směřuje k provozovně McDonalds, tak také lidi okolo něj, kteří žijí své vlastní životy. Kampaň se snaží být jednoduchá a zároveň vytvořit imaginární svět, který je zábavný, příjemný a pozitivní. Navíc, v jehož centru je provozovna McDonalds.

hapy in car - small

Emotikony jsou stále populárnější a stávají se jedním z nejčastějších forem komunikace 21. století. Bylo tedy jen otázkou času, kdy se objeví také v reklamě.

brčko - small

Značka: McDonald’s
Agentura: BETC Paris
Výkonný kreativní ředitel (ECD): Rémi Babinet
Kreativní ředitel: Damien Bellon
Umělecký ředitel: Juri Zaech
Copywriteři: Samuel Moore, David Aronson
Produkřní společnost: Iconoclast

https://youtu.be/TY0pu35DENw

 

Zdroj: creativeguerrillamarketing.com

Foto: youtube.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010