Honey Beer letěl k zákazníkům na včelích dronech

Každý nový výrobek je třeba podporovat s nějakým druhem šeptandy (buzz). Velmi dobře se této role zhostil pivovar Taiwan Beer se svou novou pivní značkou  Honey Beer, která  vyvolala svoji kampaní skutečný rozruch!

Pivovar Taiwan Beer přišel s novým druhem piva – Honey Beer. Pro toto pivo, které se vaří s místním medem, se hledal způsob, jak propojit tento netradiční produkt s chytrou marketingovou kampaní, která skutečně upoutá. Pivovar tedy požádal reklamní agenturu Wunderman, která vytvořila unikátní online kampaň, do které použila drony, které nesly balení piva Honey Beer.
Vzhledem k tomu, že cílovou skupinu byli především administrativní pracovníci, pivovar je oslovil online formou a po jejich registraci je požádal, aby zadali svoji adresu pro doručení medového piva. Poté agentura Wunderman využila technologii Google Street View a navedla efektivně každý dron s pivem k administrativním pracovníkům, kteří byli velmi překvapeni, když viděli včelí drony letět k jejich pracovišti. Každý si chtěl tento moment vyfotit a sdílet na sociálních sítích se svými přáteli, což velmi významně zvýšilo dosah zbrusu nového pivního produktu. 

Jeff Wen, viceprezident a Account agentury Wunderman Taiwan k tomu říká:

Trh s nápoji je na Tchaj-wanu poměrně vyspělý a rozsáhlý a nové produkty se lehce přehlédnou. Náš klient už vyráběl dříve piva s ovocnou příchutí a měl obavy, že nové medové pivo se ztratí v jejich produktovém mixu. Kampaní jsme tedy chtěli tváří v tvář upozornit spotřebitele a vytvořit šeptandu, tedy sociální buzz, ještě před tím, než se začal nový druh piva prodávat.“

Podle výsledků byla marketingová kampaň pivovaru úspěšná, protože za pouhých 10 dní na webu pivovaru přibylo 15 000 online registrací a prodeje se zvýšily čtyřnásobně než u jiných srovnatelných produktů na trhu.

To je další příklad toho, jak chytrá a nápaditá guerilla kampaň může v rychlosti oslovit široké publikum, překvapit spotřebitele a především dosti významně zvýšit prodeje!

 

 

Informace o kampani:

Reklamní agentura:                      Wunderman, Taipei, Taiwan

Executive Creative Director:      Paul Hung

Vice President, Account:            Jeff Wen

 

https://youtu.be/2fhjKNAnxmA

Zdroj a foto: creativeguerrillamarketing.com

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010