Chytrý nákupní vozík

Chytrý nákupní vozík britské asociace Co-operative Food umí zjistit od zákazníků, za pomoci instalovaného tabletu, jejich zpětnou vazbu z nákupu.

Je mnoho obchodů, které se snaží, aby návštěvníci jejich prodejny vyplnili zákaznický průzkum po svém nákupu za pomoci pokladní stvrzenky. Je však vysoce pravděpodobné, že si zákazníci celý nákup detailně pamatovat nebudou. Právě na to myslí chytré nákupní vozíky od britské asociace Co-operative Food, které umožní zaznamenávat všechny údaje přímo během nákupního procesu.

Tyto moderní nákupní vozíky jsou vybaveny tablety, které žádají nakupující v průběhu jejich nákupu o odpověď na otázky ohledně účelnosti rozložení obchodu, škály výrobků, jejich umístění na prodejně i o jejich kvalitě. S pomocí tohoto tabletu, který je přes wi-fi připojen k internetu, mohou zákazníci také veřejně tweetovat své názory. Tímto moderním řešením má obchod s potravinami okamžitý přístup k zákaznické zpětné vazbě, kterou lze dobře využít při zlepšování nabízených služeb.

Značka The Co-operative Food byla založena ve Velké Británii už v roce 1 850 a reprezentuje v současné době 15 družstevních společností s celkovým počtem 4 000 prodejen v rámci celé Velké Británie.

 

Zdroj: www.trendhunter.com, wikipedia.org

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010