Americká kreativní kampaň Father Nature zaměřená na dětskou představivost
Americká potravinářská společnost The J.M. Smucker Company pro svoji značku Smucker’s spustila novou reklamní kampaň Father Nature od reklamní agentury Publicis Groupe.
Ve dvou TV spotech přibližuje spojenectví produktů značky Smucker´s s otcovskou starostlivostí a péčí o malou dcerku.
V prvním spotu s názvem Smucker’s Kitchen ukazuje jak otcova starostlivost o zdravou snídani své dcery se zavařeninou značky Smucker´s dokáže proměnit standardní kuchyň v rozkvetlou zahradu, se zvířátky, a nakonec i s přírodními vlivy.
Druhý spot s názvem Smucker’s List zase přibližuje otce, který je se svojí dcerkou na nákupu v místním supermarketu. Za pomoci nákupního listu, který má vypálený na kusu stromu, a pomoci ptáčka nachází ty správné produkty Smucker´s, které ptáček přímo zanáší dcerce do nákupního košíku.
Tato milá kampaň, která byla nasazena nyní v srpnu 2019, zaujme jak dospělé spotřebitele, tak také jejich děti.
Smucker’s Kitchen
Smucker’s List
—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: Publicis Groupe, New York, USA
Výkonný kreativní ředitel: Erica Roberts
Režisér: Wayne McClammy
Copywriter: Blake Fromkin, Zac Sax
Designer: Zachary Collopy
Zvuk: Beacon Street Studios
Nasazení: srpen 2019
Zdroj a foto: adsoftheworld.com