Do Alberta přilétá nová sales kampaň: „Angry Birds“

Od 17. dubna do 28. května se zákazníkům po celé České republice ve všech prodejnách Albert představí „Angry Birds“ ve speciální edici 24 karet s 3D lentikulárním efektem (obrázek s iluzí hloubky či měnící se obrázek z různých úhlů), které mohou sběratelé opět vkládat do alba. Z kartiček lze navíc sestavit puzzle a díky QR kódům se může každý majitel chytrého telefonu v okamžiku dostat přímo na webové stránky Albert – Angry Birds.

Mechanika sales kampaně

Za každých 200 Kč utracených v prodejnách Albert získá zákazník kartičku s motivem Angry Birds, postupně tak lze nasbírat celou sadu všech 24 karet. „Kromě kartiček budou v prodeji také sběratelská alba, kam si děti budou kartičky vkládat,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold. „V kampani použijeme motivy nejoblíbenějších her Angry Birds, jako Valentýn, Halloween, Vánoce, Jeskyně, Western či Léto,“ dodává.

Stejně jako u předchozích kampaní i tato nabídne tzv. Trading day neboli měňárnu, tedy den, kdy si budou moci sběratelé vyměňovat kartičky přímo v prodejnách Albert. Balíček s kartou může zákazník získat také nákupem konkrétních partnerských produktů, který bude v průběhu akce označen přímo v prodejně i v letácích.

Během kampaně si mohou zákazníci zakoupit i další produkty spojené s kampaní, například Angry Birds nápoje, trička nebo dětskou obuv. Kampaň však budou provázet i další speciální nabídky, například oblíbená „sedmizrnná bageta“ ve tvaru proslulého praku, kterým „naštvaní ptáci“ střílí na zlá prasata. Fanoušci hry se zase budou moci nechat vyfotit před fotostěnou, která bude instalována v prodejnách Albert.

Kampaň s 360° komunikací

Jako již tradičně bude kampaň komunikována uceleně, zákazníci se s ní tedy setkají v obchodech, v rámci klasické inzerce, v televizi, v rádiu, na outdoorových nosičích a samozřejmě nebude chybět v Albert magazínu a na webu či Facebooku.