Ambientní kampaň OMO využívá netradičním způsobem vzorky pracího prášku
Značky využívají vzorky svých výrobků roky po celém světě. Proč je ale nevyužít kreativně, tak jako to například udělala značka pracího práčku OMO v Libanonu na začátku tohoto roku?
Aby značka OMO Detergent, výrobek společnosti Unilever a zastánce aktivního životního stylu pro děti a dospělé, překonala obtížnost upoutání pozornosti tradičními marketingovými komunikačními kanály a posílila svoji značku „Dirt is Good„, rozhodla se přestat nabízet své vzorky tradiční cestou a zkusit ambientní kampaň.
Za pomoci reklamní agentury TBWA\RAAD začala rozdávat vzorky pracího prášku v největším řetězci obchodů se sportovním zbožím v Bejrútu – ve společnosti Sports 4ever. Své vzorky prášku přidala na jednotlivé kusy oblečení. Zákazník po zakoupení oblečení jednoduše vzorek vloží i s prádlem do pračky. Jeden vzorek prášku stačí odstranit špínu průměrně ze tří kusů oděvu.
Již brzy budou tyto vzorky prášku k dispozici i v dalších značkových prodejnách sportovních potřeb v Bejrútu i po celé zemi.
—
Informace o kampani:
Reklamní agentura: TBWA\RAAD, Dubai, United Arab Emirates
Kreativní ředitelé: Manuel Borde, Fouad Abdel Malak
Umělecký ředitel: Pedro Velasquez, Oswaldo Sa
Copywriteři: Leonardo Konjedic, Tarik Frank
Nasazení: leden 2019
Zdroj a foto: adsoftheworld.com