O soutěži „VISA CZECH TOP SHOP“

SPECIALIZOVANÁ MICROSITE PROJEKTU JE NA WWW.CZECHTOPSHOP.CZ     

Soutěž „VISA Czech Top Shop je analogií Michelinských hvězd udělovaných restauracím. Naši inspektoři inkognito navštěvují a hodnotí každý měsíc nominované prodejny. Z 12 vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku. Titulárním partnerem soutěže je společnost VISA, partnery jsou dále MORIS design a SAMSUNG – divize průmyslových displejů. Mediálními partnery jsou časopisy ekonom a Brands&Stories. Průběžné výsledky jednotlivých měsíců jsou zde.

Souhrnná prezentace o soutěži je zde. Fotogalerie ze slavnostního vyhlášení výsledků ročníku 2021 (proběhlo 24.2. v MEC) je zde. Video je zde.

Jakoukoliv zajímavou maloobchodní prodejnu můžete snadno a bezplatně nominovat přes email czechtopshop@mistoprodeje.cz

Soutěž hodnotí zákaznický zážitek podle 8 kritérií:

1. Exteriér provozovny – upravenost a zajímavost
2. Koncept/design
provozovny

3. Navigace/orientace v provozovně případně oddělení či regálu
4. Vystavení/prezentace zboží/služeb
5. POP komunikace včetně probíhajících akcí
6. Cashless Friendly – podpora moderních způsobů placení
7. Digital Signage – využití digitálních nosičů
8. Personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost

Na hodnocení mimopražských prodejen formou mystery shoppingu s námi spolupracuje společnost ppm factum.