POP STAR za říjen 2022 je vystavení Božkov Republica

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 10/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Božkov Republica. Na druhém místě skončila realizace Lego, třetí místo obsadilo vystavení Orion.

V říjnu bylo hodnoceno 5 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězná realizace Božkov Republica získala od odborné poroty průměrnou známku 7,6 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,8 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace shop in shop Božkov Republica byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Stock Plzeň-Božkov, realizátorem agentura POS Media CZ.

 

Druhé místo obsadila realizace Lego, která byla vystavena v řetězci Tesco HM.

 

Na třetím místě skončilo vystavení Orion. V říjnu bylo k vidění v řetězci Makro.

 

Všechny říjnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:

Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA, Ondřej Bystroň – Head of Retail Design ve společnosti CZECH PROMOTION a Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum

Hodnocení vítězné realizace

„Super. Toto řešení mi funguje jak samostatně, tak jako stánek pro případné ochutnávky. Samotného mě překvapuje jak velký přínos má sticker simulující dřevěnou podlahu. Bez něj by byl stánek “poloviční“. Výborné vizuální osvěžení neosobní prodejní plochy.“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Worldwide / McCann Prague.

„Nápaditá prezentace, zaujme, přímo “vzbuzuje chuť“ na skleničku.“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

 

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.

Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR