POP STAR za březen 2023 je realizace Božkov Republica
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 03/2023. Výhercem měsíce je realizace Božkov Republica. Druhé místo získalo vystavení Pilsner Urquell. Třetí místo obsadila realizace Pedro.
V březnu bylo hodnoceno 6 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Výherní realizace Božkov Republica získala od odborné poroty průměrnou známku 7,8 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8 bodů) získala realizace za celkové produkční provedení a za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace Božkov byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov. Realizátorem byla společnost POS Media CZ.
Druhé místo získala realizace Pilsner Urquell. V březnu byla vystavena v řetězci Terno. Zadavatelem a klientem byla společnost Plzeňský Prazdroj.
Na třetím místě skončila realizace Pedro, která byla k vidění v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost The Candy Plus Sweet Factory.
Všechny březnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum
Hodnocení vítězné realizace
„Originální vystavení ve tvaru sudů, ze kterého je hned jasné, že rum byl uchováván nějaký čas v sudech. Oceňuji volbu originálního a nevšedního vystavení, které má velký potenciál zaujmout kolemjdoucí zákazníky.“ hodnotí Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum
„Výrazné, upoutávající uvedení nového produktu známé značky je součástí celkové komunikační kampaně, upozorňující na výjimečnost produktu.“ hodnotí Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR