Czech Superbrands ocenili TOP značky České republiky za rok 2022

Czech Superbrands představil v rámci galavečeru Tribute Event oceněné značky pro rok 2022. Na jubilejním 10. ročníku slavnostního předávání cen Superbrands si kromě firem převzali speciální ocenění i výjimečné osobnosti a organizace s výrazným přínosem pro společnost.

Desátý ročník předávání ocenění Czech Superbrands, který se konal 21. září 2022 v Národním domě na Vinohradech, byl výjimečný nejen díky skvělým značkám, ale i jubileu. Deset let úspěšného působení na trhu s výsadou oceňovat ty nejlepší ze značek v Česku byl důvod navíc, proč měl letošní event ještě o něco výjimečnější atmosféru. „Program Superbrands v České republice je naším dlouhodobým desetiletým projektem, který jsme museli vybudovat téměř od nuly – i když se silným mezinárodním zázemím a zkušenostmi. Období okolo narození dítěte, jeho prvních krůčků a dospívání jsou v životě rodiny jistě nezapomenutelnými. Jak se naše rodina rozrůstala, museli jsme i my hledat stále větší prostory pro rodinné oslavy, zvát stále více příbuzných a dělat stále větší podívanou“, řekl András Wiszkidenszky, regionální ředitel Czech Superbrands.

A že byl galavečer oslavou, jak se na kulaté výročí patří, s více téměř 200 hosty z řad zástupců oceněných značek, porotců, představitelů veřejného života a odborníků na branding a marketing. Slavnostním večerem provázeli herec Vladimír Polívka a moderátorská senzace Tomášek Hrnčíř. O umělecký zážitek se postarali mladí a neobyčejně talentovaní hudebníci bratři Šestákovi, kteří zaujali taky porotu známé soutěže Amerika má talent.

Výjimečné příběhy na českém trhu

Společnosti se do výběru elitních značek Superbrands nepřihlašují, protože jsou vybírány podle prestiže, inovativnosti a povědomí o značce na českém trhu. Pečeť kvality Superbrands odráží sílu, stabilitu a vytrvalost oceněných značek a jejich schopnost posouvat hranice, inovovat a neustále se zlepšovat. Hovoří za ně jejich obchodní výsledky a síla jejich značky.  Aby se značky staly Superbrandy, musí mít nejen skvělé produkty a služby, ale také vynikající renomé a silný příběh.  Najdete je každý rok v exkluzivní ročence Superbrands, která slouží jako připomínka úspěchu nejen díky na míru přizpůsobeným obálkám, ale také úcty hodnému rozsahu.

Ocenění Consumer Superbrands si letos odneslo 47 a cenu Business Superbrands 17 značek. Mezi značkami Superbrands byly brandy oceněné poprvé, ale také značky, které toto ocenění získaly již podesáté.

Čestné ocenění pro Člověka v tísni

Vítězem speciálního ocenění Honorary Superbrand pro rok 2022 se stala nadace Člověk v tísni (ČvT), která začala s pomocí všude, kde je to třeba, už před třiceti lety, jak sami říkají její zakladatelé, “spontánně, aktivisticky, dobrovolně, poněkud chaoticky a s jistou mírou romantických představ o sobě i světě”. K tomu ale s neochvějným přesvědčením, že dělají správnou věc a mění svět k lepšímu. Když posuneme čas o tři dekády dopředu, Člověk v tísni je největší nevládní organizace v České republice, pro kterou pracuje víc než 2000 zaměstnanců.

Pomáhají v 70 zemích světa od Česka přes Kambodžu až po Ukrajinu. Právě tam se organizaci podařilo od prvních týdnů bojů poslat humanitární pomoc ve výši přesahující 400 milionů korun. „Začalo to před 30 lety obyčejnou potřebou pomáhat, svoboda přinesla i pocit spoluodpovědnosti. Skupinka dobrovolníků přesvědčila českou veřejnost, že to dokáže a doručí konkrétní pomoc do válek a krizových oblastí. Mnohé se změnilo, hodnoty zůstaly: respekt a pokora k těm, se kterými a pro které pracujeme, sebevědomí a odvaha vůči světu, překážkám, politikům, tah na branku, orientace na výsledky a dopad”, říká Šimon Pánek, CEO organizace člověk v tísni.

Osobností roku je Iva Janžurová

V roce 2022 získala na základě nominace odborné poroty a hlasování veřejnosti titul Superson – Osobnost roku 2022 herečka Iva Janžurová.  Když se řekne česká herečka se stylem a noblesou, mnoho lidí si hned vybaví právě Ivu Janžurovou. To je znamení síly osobní značky. Za svou bohatou kariéru hrála ve více než 350 filmech, seriálech, pohádkách, televizních inscenacích, ale vytvořila i legendární skeče. Odborné porotě Brand Council učaroval právě její šarm, talent a elán, který se nedal přehlédnout ani u její vnučky, která pro Ivu Janžurovou přišla převzat ocenění.

Seznam oceněných značek Czech Superbrands 2022

Consumer Superbrands

Bepanthen, BMI BRAMAC, Brit, Carlson, COSTA COFFEE, DEDRA, dm drogerie markt, Dormeo, DOUGLAS, EKONOMICKÉ STAVBY, ELECTRO WORLD, FITHAM, FRANZ JOSEF KAISER, GECO, GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA, HERBALIFE, Ionic-CARE, IQOS, Kaufland, Klenoty AURUM, Kores, LIQUA, LITE, Marianne, Marlenka, MetLife, Oresi, OZP – Oborová zdravotní pojišťovna, Pangamin, PE-PO, PIEDRA, PRE PRAŽSKÁ ENERGETIKA, Prima, RE/MAX, SCANquilt, srovnejto.cz, Starkl, super zoo, TANTUM VERDE, TEREZIA, Vest, Vileda, VINSELEKT MICHLOVSKÝ, VŠFS, Weber, YES VISAGE, a Zásilkovna

Business Superbrands

ALEF, Berlitz, BRAND CONCEPT, DAKO-CZ, EGAP, EKOBAL, FENIX, Gebrüder Weiss, LABEL design, Marketup, SOUDAL, SWS, Top Vision, TORK, UNIQA, VM Footwear a Zátiší catering

O programu   

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více, než 90 státech na 5 kontinentech.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010