Český BAUHAUS vybral ve sportovní výzvě téměř 155 000 korun

Síť odborných center BAUHAUS úspěšně absolvovala první ročník evropské sportovní výzvy BAUHAUS Corporate Challenge Europe. Cílem akce bylo překonat 23 444 km dlouhou virtuální trasu napříč evropskými státy a za každý překonaný kilometr věnovat finanční částku pro dobročinné účely. Do sportovní události, která se konala na konci září, se zájemci zapojili formou běhu, chůze nebo jízdy na kole. „Sportovně-dobročinné akce se účastnili také zaměstnanci společnosti v České republice, kteří společně nasbírali 15 489 kilometrů. BAUHAUS díky nim přispěje 154 899 Kč nadačnímu fondu Krtek, který pečuje o dětské pacienty s rakovinou,“ říká Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS.

Do výzvy se zapojili zaměstnanci společnosti ze všech 19 evropských zemí, ve kterých BAUHAUS působí. V porovnání s evropskými zeměmi byla Česká republika nejúspěšnější z hlediska průměrného počtu nasbíraných kilometrů na účastníka, který dosahuje hodnoty 107 km/sportovce. Nejlepší účastník za Česko se pak v celoevropském měřítku umístil na 3. místě, když během 14denní výzvy dokázal nasbírat 1 212 kilometrů. Dařilo se i v kategorii žen, tu opanovala s 893 nasbíranými kilometry česká účastnice, v absolutním pořadí jí patřilo 7. místo.

„Máme radost, že se prvního ročníku sportovní výzvy BAUHAUS zúčastnilo velké množství zaměstnanců jak napříč Evropou, tak i v České republice. Všichni se navíc zapojili se značným nadšením. Původně plánovaných 23 444 kilometrů jsem velmi rychle překonali a dosáhli jsme až na úctyhodných 202 280 kilometrů a účastníci z České republiky tomu velmi napomohli. Další ročník bude o to větší výzvou,“ doplňuje Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS.

Za nasbírané kilometry budou napříč Evropou věnovány finanční prostředky na různorodé dobročinné účely. V Česku se BAUHAUS rozhodl za každý překonaný kilometr přispět částkou 10 Kč nadačnímu fondu Krtek, který pomáhá dětem s onkologickým onemocněním. „Díky velké snaze a účasti našich kolegů přispějeme v České republice částkou téměř 155 000 Kč. Jsme rádi, že jim můžeme finančně pomoci a třeba inspirujeme i další, kteří fond alespoň malou částkou podpoří,“ uvádí Jindřich Hovorka ze společnosti BAUHAUS. Nadace Krtek zajišťuje nemocným nejen personalizovanou léčbu, ale nabízí podporu i jejich rodinám a dlouhodobě podporuje výzkum léčby. „Jsme zaměstnancům i celé společnosti BAUHAUS velmi vděční a děkujeme jim za významnou finanční podporu, bez které bychom nemohli pomáhat my,“ dodává Zuzana Boháčová, projektová manažerka nadace Krtek.

Sportovní výkony zaměstnanců byly během akce zaznamenávány prostřednictvím speciální mobilní aplikace a GPS. Technologie umožnila okamžitý přehled nejen o absolvovaných kilometrech jednotlivce, ale i aktuálním pořadí v porovnání s ostatními. Kompletní přehled o aktuálním počtu nasbíraných kilometrů napříč evropskými zeměmi a pořadí účastníků pak poskytovala speciální firemní microsite. Součástí byla i mapa ukazující postup sportovců na virtuální trase ze švýcarského Bernu do německého Mannheimu, místa vzniku společnosti BAUHAUS. Účastníci měli možnost podělit se o výkony také prostřednictvím sociálních sítí. Jejich příběhy byly zaznamenány pod hashtagy #teamBAUHAUS a #BAUHAUScorporatechallenge. Označené příspěvky, fotografie a videa se na microsite propisovaly na tzv. Social Wall.

Zdroj a foto: BAUHAUS