Je libo automatickou analýzu návštěvnosti obchodního centra podle SPZ?

Na webináři 22.7. v 11 h na konkrétních příkladech ukáže marketingová agentura Dark Side možnosti využití Tableau v reálné praxi. Součástí semináře bude interaktivní diskuse nad možnostmi jednotlivých účastníků semináře. Připraveny jsou tyto případové studie:

ED ANALYTICS

Nástroj pro monitorování e-shopů eD Analytics umožňuje přehled o dostupnosti zboží online, jeho cenách a kvalitě jeho zobrazení na e-shopech napříč celým českým a slovenským e-commerce trhem. Data sbíráme ze všech významných e-shopů a stovek dalších internetových obchodů. V první fázi nástroj funguje pro ICT značky v dalších fázích rozšíříme nástroj i na další segmenty trhy. Přehledné dashboardy umožňují komplexní manažerský pohled. Vše postavené na technologii Tableau. 

EVROPA V DATECH 

Portál datové žurnalistiky ukazuje články a analýzy z Evropy i v ČR. Informace z portálu přebírají všechny významná zpravodajská média a hlavním partnerem projektu je Česká Spořitelna. Články jsou postaveny interaktivních grafech a dashboardech Tableau, podívejte se, jak se dají dělat výstupy grafů atraktivně, interaktivně a veřejně.

DALŠÍ INSPIRACE

Pobavíme se o dalších možnostech pro váš byznys, ukážeme si třeba příklad automatické analýzy návštěvnosti obchodního centra na základě rozpoznávání SPZ nebo proberme to, co by bylo vhodné pro vás.

Přihláška na webinář je zde: https://events.billigence.com/cs/prakticke-priklady-vyuziti-tableau-v-byznysu

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010