Efektivní zapojení POS nástrojů do komplexního mediálního plánu

754 zobrazení

1DENNÍ INTERAKTIVNÍ TRÉNINK – 16. 1. 2019

  • Základní mediální termíny (GRP´s, Net reach, Frekvence, Afinita, CPT,…) – jejich definice, vzájemné vztahy a výpočty a jak je využít pro vytvoření efektivní komunikace.
  • Strategické plánování médií z různých úhlů pohledu: očima klienta (řetězce, FMCG,…), mediální agentury i POS agentury. Zadání kampaně, nosná myšlenka, na co je kladen důraz při výběru mediatypů. Jak společně vytěžit z POS maximum.
  • Detailní plánování médií – jaká kritéria slouží k výběru konkrétních mediatypů a k umístění reklamy (výhody a limity POS/POP).
  • Specifická role POS v komunikačím mixu – skupinová práce všech účastníků.
  • Rozbor konkrétních příkladů kampaní – poučení z praxe.
  • Vystoupení hosta – ředitel reklamní agentury Czech Promotion – Milan Drozen – otec Alzáka.


Pořádáno ve spolupráci s POPAI – členové POPAI mají 10% slevu!

 

 

Přihlaste se ZDE

PRO KOHO JE KURZ URČEN:

  • zadavatelům – pracovníkům marketingových oddělení maloobchodních řetězců
    a firem z oblasti FMCG, brand manažerům a pracovníkům POS agentur a výrobcům

LEKTOR: PETR MAJERIK

Petr Majerik (nar. 1966)  se  více než dvacet pět let se věnuje problematice marketingu, reklamy a médií.

Na začátku své profesní kariéry působil v reklamních agenturách DDB Needham a DMB&B. Mezi jeho klienty patřily společnosti Master Foods, McDonald‘s, Volkswagen Group nebo Procter&Gamble.

Jeho zájem o mediální trh, plánování a nákup médií ho přivedl do mediální agentury Carat, kde strávil jedenáct let a stal se jejím Managing Directorem. Dva roky také vedl mediální agenturu ZenithOptimedia. Zkušenosti na straně zahraničních i lokálních klientů sbíral jako partner poradenské společnosti Media Strategy.

Petr Majerik je členem odborných porot (Časopis roku, Superbrands a další) a pravidelně publikuje své názory v marketingových časopisech. Od počátku nového milénia se rovněž věnuje výuce začínajících marketérů na vysokých školách, i přednáškám pro komerční subjekty.

25 let zkušeností z mediálního trhu:

  • Managing Director – Carat 1995 – 2006
  • Managing Partner – Media Strategy 2006 – 2008
  • CEO – ZenithOptimedia 2009 – 2011
  • Managing Director – Atmedia 2011 – 2014
  • Vedoucí výuky marketingu na VŠKK

MÍSTO KONÁNÍ:

  • Clarion Congress Hotel, Freyova 3, Praha 9
  • Přímý vstup z Metra B Vysočanská přes OC Fénix do 2. patra
  • Parkování na hotelovém parkovišti – 2. a -3. patro – první 3h zdarma

ČAS KONÁNÍ:

  • 16. ledna 2019
  • 9:00 – 16:00

OBČERSTVENÍ:

  • celodenní včetně oběda v ceně

CENA:

6.900,- Kč

Přihlaste se ZDE

 

Leták kurzu ke stažení ZDE.