Gratulovali jsme v JIP Bořanovice

Ocenění za 1. místo VCTS v „ala michelinském hodnocení zákaznického zážitku“ si v březnu odnesla fantastická prodejna JIP v Bořanovicích. Předávání se uskutečnilo přímo v provozovně v Bořanovicích za přítomnosti manažera soutěže Jiřího Berana, zástupců managementu JIP-marketing manažera Michala Lelka a vedoucího prodejny Marka Studeného a také manažerů z Global Payments Onřeje Holoubka a Andrei Gotvaldové Šilhánové. Ta nám tuto prodejnu, která je jejich zákazníkem, nominovala. Za to jí patří velké poděkování.

Naši inspektoři při hodnocení zákaznického zážitku sáhli k opravdu velmi vysokým známkám. Při příjezdu k JIP nás přivítala krásná moderní velkoryse prosklená budova. Po vstupu na prodejní plochu nás zcela pohltil moderní koncept ve dřevě a kovu. Regálová čela jsou osazena velkoformátovými LCD obrazovkami, chlazená sekce ovoce a zeleniny je fyzicky oddělena skleněnou stěnou. Oddělení pečiva a lahůdek je výkladní skříní čerstvosti a pestrosti. Při předávání ocenění jsme měli veliké štěstí, protože byla právě první den v provozu nová pec, která je jen a pouze na dřevo, to posouvá kvalitu pekařských výrobků hned o několik tříd výš!!!

Ondřej Holoubek (Communication manager Global Payments): „Od supermarketů člověk většinou nečeká, že budou krásné. Hlavně levně nakoupit, co nejkratší frontu u pokladny a pak rychle pryč. JIP v Bořanovicích je úplně jiný. Připadáte si zde jako v architektonickém studiu, jídlo jako ve vybraném lahůdkářství a k tomu vůně čerstvě upečeného pečiva z dřevem vytápěné pece. To jsou přesně důvody, proč si tento JIP zasloužil titul o nejhezčí českou prodejnu.“ Ondřej Holoubek také natočil krásné video z předávání, které můžete zhlédnout zde.

Michal Lelek marketingový manažer JIP: „Ocenění si moc vážíme, je završením naší několikaleté práce a děkujeme inspektorům Visa Czech Top Shop, že si našeho úsilí všimli

Marek Studený vedoucí prodejny JIP Bořanovice nám k ocenění řekl: „Koncept naší prodejny je vlastně spojení toho nejlepšího ze světové konkurence. Pro inspiraci jsme objížděli celý svět a skládali ty nejlepší nápady do jednoho konceptu. Klademe velký důraz na čerstvost, každý den provádíme smyslová hodnocení našich produktů, máme vlastní výrobu lahůdek a salátů, čerstvé i živé ryby a také pekárnu, kde topíme pouze dřevem“.

Návštěvu po slavnostním setkání jsme ukončili společným výborným obědem v jejich firemní restauraci. Tato prodejna je finalistou „Visa Czech Top Shop 2022“ s velkým F! Ještě jednou moc gratulujeme.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010