Začněte nový rok udržitelně. Se sběratelskou kampaní v Albertu to půjde snadno

Začátek roku je spojený s předsevzetími. Mezi tradiční cíle patří více sportu či zdravá strava. Závazkem ale může být i odpovědnější a udržitelné chování, které se rozhodl Albert podpořit ve své sběratelské kampani. Za nasbírané body můžete získat tašky na třídění odpadu, znovupoužitelné sáčky či domácí kompostér. Nově Albert přidává jako dárek body navíc. Kampaň probíhá do 15. března.

Letošní předsevzetí lze vzít trochu netradičně a pozměnit své návyky ve prospěch přírody.  K tomu pomůže například kompostér, skládací nákupní taška nebo termokošík. „V Albertu se dlouhodobě zaměřujeme na ochranu přírody a s tím spojenou udržitelnost, například od roku 2018 jsme snížili uhlíkovou stopu o 20 % či jsme loni více než zdvojnásobili dary potravinovým bankám. K ohleduplnosti k přírodě se snažíme motivovat i naše zákazníky. Jedním z kroků je i tato kampaň, pomocí které jim chceme pomoci žít více udržitelně a ukázat, že i maličkosti se počítají,“ vysvětluje Jaroslav Anelt z oddělení marketingu obchodů Albert.

Vybavení pro udržitelnější domácnost
Snížit produkci odpadu v domácnosti zákazníkům pomůže například filtrační konvice značky Brita či sáčky na potraviny. Třídění zase zjednoduší tašky na odpad. Pro odnos obědů či svačin do školy se pak skvěle hodí dózy a k dodržování pitného režimu zase lahve či termosky značky LocknLock. Všechno v několika variantách. „Pro zákazníky, kteří chtějí udělat pro přírodu ještě něco víc, jsme připravili na vybraných prodejnách i domácí kompostéry,“ dodává Jaroslav. V kampani mohou zákazníci celkem vybírat ze 17 různých produktů, které lze získat se slevou až 64 %.

Body navíc

Tak, jako při každé sběratelské kampani, získají zákazníci za každých 200 korun vynaložených na nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Bod navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. V této kampani sbírají zákazníci tradičně celkem deset bodů. Místo původních dvou dává teď Albert nově jako dárek body tři v případě klasické papírové kartičky. Při využití aplikace Můj Albert získají zákazníci místo tří bodů dokonce čtyři.

Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 19.ledna do 15. března 2022, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/udrzitelnost.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010