Vítězem Visa Czech Top Shop 1/2022 je dm Černý most

1. MÍSTO – dm Černý most

Prodejna sítě drogerií dm v OC Černý most působí velmi příjemným a profesionálním dojmem. Přivítala nás zcela otevřenou přední částí, ve které byl umístěn vkusný zelený totem s dezinfekcí a pokyny pro zodpovědné chování na vedle stojícím „áčku“. Milým prvkem je „dětský ostrůvek“, kde mohou maminky odložit své ratolesti. Také nás potěšila prezentace ekologické privátní značky na dřevěných bedýnkách ve farmářském stylu. Ocenili jsme i čepovací pult určený k opakovanému plnění nádob. Moderní punc dává prodejně velká LED obrazovka v rozměru 1,5 x 3 m. Výbornou koncovku pak zahrála paní pokladní, když našeho přísného inspektora přesvědčila k pořízení věrnostní kartičky. Zaznamenali jsme opravdu výborný zákaznický zážitek .


2. MÍSTO – EQUI ZOO Čestlice

Druhou příčku v lednu obsadil kolektiv kolem EQUI ZOO , který o sobě říká, že jsou parta nadšenců, kteří milují zvířata a tak se rozhodli spojit příjemné s užitečným. V obchodě v Praze Čestlicích inspektoři nalezli především chovatelské potřeby pro psy, kočky a hlodavce, v menší míře i pro ptáky, akvaristy a teraristy. Druhou jejich specialitou jsou potřeby pro koně a jezdce. Dokonce zde mají i model koně v životní velikosti, což vypadá velmi efektně. Prodejna je rozdělena do dvou pater spojených eskalátory, to zákaznický zážitek ještě umocňuje. V prodejně je také připraven pamlskový bar pro vaše zvířecí miláčky a musím říct, že vypadá opravdu lákavě. Personál je velmi vstřícný s odbornými znalostmi a je ochoten vždy pomoci a poradit


3. MÍSTO – Vodafone v OC Letňany
Třetí skončila v soutěži Visa Czech Top Shop 2021 za měsíc prosinec  prodejna Vodafone v Praze v OC Letňany, která  nám spíše připomíná útulný domov, kam se zákazník rád vrací. Prodejní zóny představují jakési tematické pokoje, ve kterých se prezentují jednotlivé kategorie nabídky operátora. Nechybí ani herna nebo pomyslná sbírka motýlů. Celkový dojem dokresluje na míru navržený nábytek s důrazem na design i funkčnost. Prodejna je kompletně digitalizována. Do konceptu jsou zakomponovány také interaktivní prvky, například senzor, který při přiblížení zákazníka mění prezentovaný obsah.


 Vítězům moc gratulujeme a zveme další účastníky – nominaci zajímavé prodejny můžete udělat velmi snadno – zasláním jejího názvu, přibližné adresy či polohy na email:  nominace@mistoprodeje.cz.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010