Krušovické hlídky zamíří do terénu

Cílem jejich mise je představení letošní unikátní novinky pivovaru Krušovice – svrchně kvašeného pšeničného piva. To, zda je člověk „zralý na pšenici“, hlídka prověří prostřednictvím speciální aplikace v tabletu, na jehož displej přiloží dobrovolník dlaň.

Celá roadshow startuje 1. června a potrvá celý měsíc. Hostesky a promotéři budou cestovat po vybraných místech České republiky a nabízet ochutnávky této extra osvěžující krušovické novinky. Návštěvníci akcí se na místě také dozvědí, jak se krušovické Pšeničné správně servíruje. Vzhledem k tomu, že jde o nefiltrované pivo, obsahuje zbytky bílkovin a pivních kvasnic, které vytvoří na dně skleněné lahve sedlinku. Tu je třeba krouživým pohybem uvolnit. Jemný zákal není na závadu, ale naopak charakteristickou vlastností tohoto typu piva.

Krušovické hlídky budou dále na místě rozdávat speciální pivní tácky. Ty majiteli poslouží jako poukázka na jedno točené Pšeničné. Uplatnit je mohou ve vybraných krušovických restauracích, které jejich majitelé a provozovatelé viditelně označí, a to od 1. června do 31. Července 2013. Krušovické hlídky jsou připraveny takto rozdat až 200 tis. těchto speciálních promo tácků.

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010