3D holografický stojan využije jako první Milka

Značka Milka se rozhodla podpořit svoji aktuální novinku Milka Caramel s porcí poctivého táhlého karamelu v každém dílku této čokolády v oblasti in-store prostřednictvím naprosto unikátního a nejnovějšího prezentačního systému 3D display Dreamoc. Toto médium získalo ocenění v prestižní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech Popai Central Europe Awards, kde se stalo absolutním vítězem. V České republice bude pro komunikaci produktu z oblasti potravin využito úplně poprvé.

Zákazníky se bude snažit prostřednictvím stojanu s holografickým videem nalákat značka Milka v Praze, a to v prodejně Tesco Nový Smíchov přesně jeden měsíc od 15. února do 14. března letošního roku. Animace – tedy holografické video uvnitř displeje tohoto stojanu – bude originálně komunikovat táhlý karamel obsažený v novince Milka Caramel, díky kterému je tato čokoláda z alpského mléka výjimečná oproti jiným karamelovým produktům na trhu s cukrovinkami.

„Značka Milka se snaží být inovativní, proto neustále přichází s produkty, které jsou především originální a hravé. Tomu také musí odpovídat styl naší komunikace směrem k potenciálnímu zákazníkovi, jehož pozornost se snažíme přitáhnout vždy atraktivní formou,“ vysvětluje Markéta Kristlová, Brand manager značky Milka a dodává: „Věříme, že holografický 3D stojan Dreamoc spotřebitele zaujme především proto, že se jedná o naprosto nový způsob reklamy, ušitý na míru naší cílové skupině spotřebitelů, která se ráda baví a nové věci vnímá velice pozitivně.“

Zákazníky však zaujme nejen samotná vizualizace s 3D efekty, ale také doprovodná hudba a voiceover, který budou znát z televizní reklamy. Animaci táhlého karamelu vytvořila pro značku Milka společnost Cube vision s. r. o. ve spolupráci se SCREENRENTAL s. r. o., od které si Milka stojan zapůjčila.

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010