Vítězem Visa Czech Top Shop 5/2022 se stala prodejna budoucnosti COOP ve Strakonicích

Prodejna COOP v Podskalské ulici ve Strakonicích nám byla nominována zejména z důvodu svého unikátního hybridního konceptu. V běžné pracovní době v ní pracují „ženy za pultem“, ale po páté hodině odpolední se promění v plně automatizované místo prodeje bez přítomnosti personálu. Vstup do prodejny probíhá díky QR kódu v mobilním telefonu v aplikaci Contio, která je napojena na bankovní identitu zákazníka. Prodejna zabodovala i v ostatních osmi kritériích našeho CX hodnocení a to i pro to, že před nedávnem prošla zdařilým remodelingem. Po vstupu do prodejny se nám líbilo označení sekcí pomocí piktogramů, LCD reklamní obrazovka, vystavení běžných i lokálních produktů (Chodský koláč). Prodejna disponuje také nejhezčí samoobslužnou pokladnou, jakou jsme dosud viděli. COOP se touto prodejnou stal inovativním leaderem trhu, na což bychom ho v minulosti vůbec netipovali!

Druhé místo obsadil Datart v OC Futurum Brno

V Brně inspektoři zavítali do moderní prodejny Datartu, kde ocenili opravdu široký výběr sortimentu, který je velmi přehledně rozdělený do jednotlivých sekcí. To umožňuje zákazníkům dobrou orientaci i na tak velké prodejní ploše. Navíc je prezentace zboží doplněna o interaktivní prvky. Zákazníci si mohou některé vystavené výrobky sami vyzkoušet, a to jak například ovládání televizorů, tak i funkce mobilních telefonů a dalších zařízení. To inspektoři velmi ocenili. Marketingová komunikace je výborná, využívají reklamní displeje, cenovky jsou jasně čitelné a akční zboží správně označené. Třešničkou na dortu je milý personál, který nám při našem nákupu ochotně poradil.

Třetí místo v květnu obsadil PROFIMED v OC Westfield Chodov

Nový koncept obchodu spojuje prodejnu PROFIMED pro dospělé se samostatnou částí PROFIMED Baby. Ta se specializuje na potřeby péče o chrup u dětí od novorozenců po předškolní věk. Moc se nám při hodnocení líbilo, že výběr sortimentu dělají prověření odborníci, ať už sami na základě informací od zákazníků, nebo se opírají o klinické studie, edukační stránku či nejnovější udržitelné a přírodní materiály. Personál byl dobře proškolen a ochoten pomoci s výběrem na míru. Naši inspektoři také přivítali možnost shlédnout videa o správné péči o chrup na digitálním displeji přímo v provozovně.

 

Všem vítězům moc gratulujeme!!!

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010