Ocenění TOP In-store realizace měsíce března 2019 získala kampaň Lindt velikonoční košík

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc březen se stala realizace Lindt velikonoční košík.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň Lindt velikonoční košík, která v řetězci Tesco za POS materiály použila konstrukci košíku, nafukovací Bunny, 3D Lindor vajíčka, květiny, trávu a stojany. Zadavatelem realizace byla společnost Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o., kreativní agenturou společnost Studio Fresh a realizátorem byla společnost Eclipse.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,43 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,3 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 8,3. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,7 bodu.

Březnové realizace hodnotila opět porota v počtu šesti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Skvělé provedení. Jestli tohle zákazníka neupoutá, tak už nic,“ uvádí Václav Koukolíčekze společnosti TESCO Stores ČR.

To, že se jedná o košík, tak k tomu potřebuji velkou míru představivosti…,“ říká Milan Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „Na druhou stranu se jedná o bezpochyby výrazné a funkční vystavení, které musí fantasticky fungovat…“

„Jednoduché, výrazné, optimální spojení produktu s aktuální příležitostí (Velikonoce),“ hodnotí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).

„Kýčovitost zde naštěstí nesnižuje nepřehlédnutelnost,“ uvádí Petr Majerik.

„Efektní, okázalé, působivé. Nikoho kolemjdoucího nenechá na pochybách, že chce koupit právě tohoto králíčka,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

„Kontrolní otázka: Jaký je počet dětí, které projdou kolem a Lindtu si nevšimnou?“ zamýšlí se Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Vsadím svoji výplatu, že nula. Velikonoce prodané na maximum. Přesně takhle by to mělo vypadat!“

Hodnocení všech březnových realizací

„Nejvíce mně zaujala svou nepřehlédnutelností realizace na LINDT, a vtipným řešením s komunikací zajímavého benefitu ZEWA. Dále ještě obě realizace postavené na „ovládnutí“ prostotu mezi regály od Krušovic i Liny,“ hodnotí Petr Majerik.

„Dvě velmi silné realizace, jedna na alkohol a druhá na čokoládu. V době Velikonoc jasná volba. Obě položky patří k těm nejprodávanějším a tyto investice se jistě dobře vrátí,“ uvádí Václav Koukolíček.

Celkové slušná úroveň. Mně osobně zaujala nejvíce realizace Fernet Stocku celkovým zpracováním, odpovídající barevností i jasný sloganem a maximální využití aktuálního eventu pro spojení se značkou Lindt,“ uvádí Jitka Vysekalová.

„Mezi realizacemi tohoto měsíce jsem našla inovativní prvky, chválím i na první pohled srozumitelná komunikační sdělení, u některých i zdařilou grafiku,“ hodnotí Blanka Bukovská.

Tohle byl nadprůměrný měsíc. Většina realizací byla opravdu výrazná a funkční,“ říká Milan Drozen.

„Tento měsíc mě zaujaly hned tři kampaně,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Samozřejmě Lindt, který skvěle prodává Velikonoce a svůj produkt pro Velikonoce určený. Takto velké vystavení jistě stálo spoustu peněz, ale výsledek je vynikající. Pak se mi také velmi líbí Flora a Fernet. Obě značky pracují s celkem klasickými reklamními prostředky, ale dělají to velmi podařeně. Jak po grafické, tak po obsahové stránce. Bral bych je za takový benchmark, jak by měla komunikace v retailu vypadat.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Generálním partnerem tohoto portálu je společnost Intelecta. Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010