Spotřebitelský průzkum ukázal, že i praní může být příjemné

V posledních letech jsme byli svědky technologického pokroku, který nám umožňuje vypořádávat se se všemi požadavky každodenního života snadněji. Nicméně pokud se jedná o prádlo, tak nejsme úplně zastánci inovací, takže praní prádla je delší a komplikovanější, než by být muselo.

Nejnovější zahraniční průzkum ukázal, že téměř polovina lidí (46 %) považuje praní prádla za nudnou činnost, 45 % říká, že to je časově velice náročné a 1 ze 3 (35 %) lidí jde dokonce tak daleko, že může říci, že to přímo nenávidí. Jako nejobtížnější z domácích prací lidé označují žehlení (38 %) nebo úklid kuchyně (35 %) a koupelny (34 %). Praní prádla je mezi těmito činnostmi na 6. místě s 11 %. Tekutý prací prostředek nebo prací prášek někdy použilo 82 % respondentů, kapsle ale jen 60 % lidí.

Průzkum potvrdil, že nejde ani tak o samotnou domácí činnost, ale spíše o způsob, jakým ji vykonáváme.

„Ariel opět o něco posunul způsob, jakým pereme prádlo, a udělal ho o něco snadnějším. Doručuje skvělé výsledky s vynaložením minimálního úsilí a umožňuje lidem, aby se věnovali činnostem, na kterých jim opravdu záleží,“ říká Malgorzata Mejer, manažerka korporátní komunikace pro střední Evropu v Procter & Gamble.

Kapsle Ariel 3v1 přicházejí se zdokonalenou a rychle se rozpouštějící vrstvou, která zajišťuje, že složky v jednotlivých komorách zůstanou odděleny, dokud se v pračce neaktivují, aby prádlu poskytly maximální čistící výkon.

O výzkumu

Data byla sesbírána prostřednictvím online dotazníku, který byl vyplněn reprezentativním vzorkem spotřebitelů ve věku 18-64 let, a to na 6 trzích (Velká Británie, Francie, Německo, Rumunsko, Španělsko a Polsko). Průzkum byl proveden oddělením P&G Fabric Care pro značku Ariel a veden agenturou Bilendi v červnu 2017.

 

Zdroj: Procter & Gamble

Foto: Procter & Gamble, luxplus.dk

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010