Recenze knihy: Marketingová komunikace v místě prodeje

Právě vychází nová kniha s názvem Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je Daniel Jesenský s teamem spoluautorů.

Tato unikátní publikace se zabývá In-store komunikační problematikou na úrovni značek, sortimentních kategorií i celých prodejních prostředí, dále pak nákupním chováním, tvorbou, implementací a vyhodnocováním účinnosti komunikace v místě prodeje. Kniha je pojata nejen velmi prakticky, ale vychází také z mnoha děl a výzkumů z celého světa.  Z tohoto důvodu je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i pro akademickou veřejnost.

Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umísťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupy, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.

Kniha si již vysloužila pozitivní ohlasy od předních odborníků z této oblasti.

Publikace podává zasvěceně komplexní přehled problematiky In-store marketingové komunikace zařazené do širších souvislostí komerčních komunikací,“ uvedla Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Kladně ji hodnotí i vedoucí katedry marketingu FPH VŠE Miroslav Karlíček: Kromě praktických návodů, jak v místě prodeje komunikovat, v knize najdete i hlubší teoreticky vhled, který ocení ti, kdo chtějí danou problematiku mistrovsky zvládat, nebo se jí zabývat na akademické půdě.”

Názorem na knihu přispěl také General Manager Henkel AC CZ/SK Ing. Richard Krejčí: „ Je to pozoruhodné dílo, které napomáhá vyřešit dva klíčové úkoly – využití prodejního místa k marketingové komunikaci značky, výrobku či služby a přesvědčení zákazníka v klíčovém okamžiku jeho rozhodování. Kniha je bez nadsázky skvělým studijním materiálem a má široké využití při řešení a implementaci konkrétních praktických úkolů.

Z řad praktiků publikaci okomentoval také Ing. Libor Jordán, Managing director DEKOR s.r.o. : V knize jsou velmi výstižně a relevantně vysvětleny široké souvislosti tak multidisciplinárního oboru, jakým je marketingová komunikace v místě prodeje. Úctyhodné množství dostupných poznatků je pečlivě a přehledně zpracováno v mnoha souvislostech a originálních interpretacích, teoretické informace se vyváženě doplňují s mnoha příklady z praxe.

Publikaci Marketingová komunikace v místě prodeje vydalo nakladatelství Grada.

Zdroj a foto: POPAI CE, Grada

Hlavní partner