Pivomat od DAGO ocenili odborníci zlatým hattrickem

Nejvíce ocenění v letošní tuzemské soutěži o nejlepší prostředky
komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS získala
společnost DAGO. Na slavnostním galavečeru totiž přebrala šest ocenění,
polovinu z nich za jedinečný pivomat na pěnivý mok značky Pardál.

Společnost DAGO, komunikační POP agentura s vlastní výrobou, sklidila
úspěch na letošním udílení cen POPAI AWARDS, na němž odborníci
ohodnotili nejlepší tuzemské prostředky komunikace a reklamy v
prodejních místech.

Ze slavnostního galavečera si společnost DAGO odvezla hned šest sošek
za první místa v jednotlivých kategoriích. Nejúspěšnějším médiem byla
pivomatová aplikace pro Budějovický Budvar, která měla pomoci prodeji
značky Pardál. „Poznávacím znakem pivomatu je vrchní páka, za niž museli
zákazníci zatáhnout, aby jim vypadla plechovka Pardálu, čímž pivomat
navazuje na úspěšné televizní kutilské reklamy Pardálovy školy,“
popisuje blíže vítěznou aplikaci Marek Končitík, obchodní a marketingový
ředitel společnosti DAGO.

Pivomatová originalita zvítězila u porotců v kategoriích dovozů,
prototypů a vzorků i nejlepší materiálové a technické inovaci. Navíc
dostala také cenu za kreativitu, čímž dosáhla „zlatého“ hattricku.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010